أهلا وسهلا بكم في منتدى شباب بطاش نتمنى لكم اجمل الاوقات برفقتنا وان ينال موقعنا اعجابكم ... طه حسين

الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
-------
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!
موضوعات ننصحك بقرائتها

شاطر| .
موضوعات منتدى شباب بطاش

انا و مراتى و القهوة ( مستوحاه من احداث حقيقية )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

المدير العام
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش

مُساهمةموضوع: انا و مراتى و القهوة ( مستوحاه من احداث حقيقية )   الخميس سبتمبر 26, 2013 3:46 pm

*انا و مراتى و القهوة ( مستوحاه من احداث حقيقية )*

بتبتدى الحكاية برنة تليفون من حد من صحابك العزاب بيقولك انه عايز يشوفك هو و العيال و ان انت بايعهم جامد مع تحبيشة محترمة من الشتايم الغير محترمة فتقوله قشطة بدل ما يكمل شتيمة و عشان انت فعلا وحشاك قعدة القهوة.

و بعد كده يبتدى مخك يودى و يجيب.. ازاى مراتك توافق انك تروح القهوة من غير ما تقفش خصوصا انك بقالك كام يوم بترجع من الشغل متأخر و مش شايف فبتاكل و تتقلب تنام زي ال---
من خلال خبرتى انا و مجموعة من المتجوزين حديثا زى حالاتى ينصح بالاتى على الترتيب ( من افضل الحلول الى اسوأها )

1- طريقة ما تخلى صحابك ينورونا : و دى بتخلى مراتك تعزم صحابها عندكوا فى البيت و ميزة الطريقة دى ان مراتك حتتبسط انها مش حتعمل غدا و حتشوف صحابها و كمان انت مش حتوصلها ولا تاخدها من اى حتة

2- طريقة زى زيك : يعنى هى كمان تنزل تشوف صحابها بس عيب الطريقة دى انك حتكع عشان هى من حتروح قهوة حقيرة زيك .. لأ دى حتروح حاجة ألاجا و تبقى لبست لو حتوصلها عشان مش حتعرف تقعد براحتك و كمان مش حتوصلها هى بس ده انت حاتوصلها هي وصاحباتها واحدة واحدة.

3- طريقة ارشينى تلاقينى : كيسة شوكلاتات محترمة على وعد بسيما الخميس الى جاى و طبعا عيوبها واضحة $$$$

4- طريقة انا راجل اوى : تقفش انك نازل نازل وان انت ما شفتش صحابك بقالك كتير و الطريقة دى حتخرج بيها و مش حتدفع حاجة بس ايه.. قابل الطين عليك و على صحابك و على اللي جابوكوا جميعاً نفر نفر.

اللي ينفع معاك من القائمة دي يا ريت تشيره مع اخواتك الغلابة عشان القهاوي فلست واقتصاد البلد مش مستحمل

اضف الى جوجل+

توقيع: طه حسين

عندك أى سؤال عايز تسأله ليا؟
من هنا فى صفحتى وعلى الرحب والسعه

الصفحة الخاصه بـ : العضو / طه حسين
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.battash.com
صفحة 1 من اصل 1