أهلا وسهلا بكم في منتدى شباب بطاش نتمنى لكم اجمل الاوقات برفقتنا وان ينال موقعنا اعجابكم ... طه حسين

الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
-------
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!
موضوعات ننصحك بقرائتها

شاطر| .
موضوعات منتدى شباب بطاش

انا نازل يوم 24 أغسطس مش ضد الثوره ولكن ضد تخريب مصر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

المدير العام
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش

مُساهمةموضوع: انا نازل يوم 24 أغسطس مش ضد الثوره ولكن ضد تخريب مصر   الأحد أغسطس 12, 2012 9:46 pm

انا مش ضد الثوره ولكن ضد تخريب مصر

ونقووووووووووووول تانى وياريت تعليقات حضارتكم ؟ ؟ ؟
======================
واحنا بنحشد ليوم 24 بنشوف تعليقات من عينه
ليه نازلين ؟ سيبو الراجل يشتغل . . ادوله فرصه. . انتو فاكرين الى انتخبو مرسى اكياس جوافه ؟ مبتفهموش ف الديموقراطيه ؟ ؟ ؟
-----
. . .
اسمحولنا بدقيقتين بس عندى ليكو سؤالين معلش استحملونى
هو فيه دوله ف الدنيا من غير معارضه ؟ طب واخبار العواميد الفاضيه ف الجرايد ايه معاك ؟
ايه القرار الى خده مرسى يخدم مصر كلها مش الجماعه بس؟ ؟
الصراحة هو اخد شوية قرارات . . . رغيف العيش هيبقى قريب هيزيد 10 قروش والكلام ده علشان وزير التموين . . الكهربا اللى عذبت المواطنين و قطعها فى عز الحر و الصيام ليل نهاار و حكومته حلت المشكله بالملابس القطنيه !!
و قرار بإقالة رئيس جهاز مخابرات و هو فى وسط مهام و عمليات عالمية لا يعلم ببعضها الا هو !
و قرار بوضع قصة حسن البنا فى مادة التاريخ للطلبة !!
و قرار بإقالة افضل قائد شرطه عسكرية بتاريخ الجيش المصرى بدون سبب !!!!!!
و قرار بغلق قناة الفراعين و القبض على عكاشة . . . لمجرد مهاجمة سياسة الاخوان !!
و قرار بمداهمة و غلق جريدة الدستور . . لمهاجمتها جماعة الاخوان !!

ده غير الحاجات البسيطة اللى حصلت بقى
زى تحويل مفيدة شيحة و شافكى المنيرى و دينا رامز للتحقيق بسبب مهاجمة الاخوان . . و منع المقال الصحفى للصحفية عبلة الروينى بسبب جملة " اخونة الصحافة " . . و مخاصرة مدينة الانتاج الاعلامى . . . و تكسير سيارة الصحفى خالد صلاح رئيس تحرير اليوم السابع و الاعتداء عليه

كمان اللجنه التأسيسه هتمنح حق الترشح لاى شخص مزدوج الجنسيه
-----
عشان كده نازلين
لاننا فاهمين اوى ف الديموقراطيه , , والديموقراطيه يعنى تداول السلطه والمنافسة , , , هتنافس ازاى كيان تمويله ضخم جدا وانا وانت عارفين جى منين والى ميعرفش ف هو اول رئيس خليجى يصل مصر بعد مرسى
هتنافس ازاى كيان متعرفش تنظيمه ؟ ؟ يحرك اى حد يهاجمك ولو اتقفش يقولك ده مش تبعنا ؟ ؟
مفيش منافسه , , , لان الاخوان تنظيم دولى لا يخضع لقواعد الدوله ولا القانون

ثانيا دى رساله قويه للرئيس مرسى ان فيه ناس غير جمااعته وان عليه حقوق تجاهم واسلوبه ف الاهتمام باخونه الدوله اكتر من توفير الاقتصاد والنو ليها مش هيعدى بالساهل
ثالثا :الاخوان مسنودين ع دعم الاخوان السافر ليهم , , مشهد يوم 24 هيوصل رساله , , مصر مش الاخوان يا امريكان

واخيرا لكل الى بيقول منزلش مع عوكشه وابو حامض وعمالين يتريقوا على مخاليق رينا , , , عندكو غيرهم ؟ وطبعا دول اكتر ناس واقفين قدام الاخوان ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
وهو ليه لازم ننزل ورا حد؟ ؟ ليه تبقى امعه ؟ ماتشوف المطالب ايه وتدعمها . . هو انتو مع المبادىء ولا الاشخاص
وبالمناسبه كتير جدا من الاحزاب نازله ابرزهم حزب التجمع

اضف الى جوجل+

توقيع: طه حسين

عندك أى سؤال عايز تسأله ليا؟
من هنا فى صفحتى وعلى الرحب والسعه

الصفحة الخاصه بـ : العضو / طه حسين
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.battash.com
صفحة 1 من اصل 1

Google