أهلا وسهلا بكم في منتدى شباب بطاش نتمنى لكم اجمل الاوقات برفقتنا وان ينال موقعنا اعجابكم ... طه حسين










 
الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
-------
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!
موضوعات ننصحك بقرائتها

شاطر| .
موضوعات منتدى شباب بطاش

من اجل سعادة حبيبته

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 788
نقاط : 1972
تاريخ التسجيل : 02/06/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: من اجل سعادة حبيبته   الخميس أبريل 14, 2011 3:47 pm




قال شاب لحبيبته ماذا ستفعلين لو انني مت الآن ؟

فمازحته قائلة له: ساعيش بعدك في سعاده وهناء وتركته ورحلت.

وفجاة سمعت صراخا فالتفتت ورائها لتجد حبيبها غارقا في دمائه فهرولت اليه وقالت له لماذا ؟ لماذا فعلت ذلك؟

فقال لها وهو يلفظ انفاسه الاخيره سادفع عمري ثمنا من اجل سعادتك و سافعل اي شئ حتي تكوني سعيدة

تقبلوا تحياتى

صالح عطيه

اضف الى جوجل+



توقيع: صالح عطيه

يا من أحببتك دون ان أراك!!!


لقد ملكت قلبي وأغرقتني في هواك

...
وجعلتني لا أستطيع أن أحب سواك


فانا أعيش العمر علي أمل رؤياك


ولا أتمني شئ سوي لقياك


لتأخذني في أحضانك وتضمني بيداك <
.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

من اجل سعادة حبيبته

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرفة المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 1385
نقاط : 1465
تاريخ التسجيل : 11/02/2011
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: من اجل سعادة حبيبته   الخميس أبريل 14, 2011 11:30 pm

تسلم ايديك يا صالح
بس معقولة فى ناس كدة الايام دى ؟؟؟؟؟

اضف الى جوجل+



توقيع: رنونة


يـآربّ إنْ كُنت لـا أسْتَطيعْ إفْراحَ نَفسي ..فَلـا تَجعلني سَببآ لحزنْ مَن حـَـولي.. فَمنْ كَـان سَببا لإسعادي لَحظة..آللَّهُـمَّ أسْعده طُــولَ العمر ..و مـِنَ سعى آلىٌ تعـآستـَيُ يومـآً..أبعـِدهَ عنـيُ و آشغلـهّ بنفسهَ

عايز تدردش معايا ؟
من هنا فى صفحتى وعلى الرحب والسعه
الصفحة الخاصه بـ : العضو / رنونة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

من اجل سعادة حبيبته

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

المدير العام
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 6716
نقاط : 13128
تاريخ التسجيل : 27/05/2009
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: من اجل سعادة حبيبته   الجمعة أبريل 15, 2011 10:08 am

دا عبيط ده ولا ايه؟

على رأى المثل
لو خيرونى بين الموت وفراقك
أكيد هختار فراقك ... انت فاكر الموت لعبه




اضف الى جوجل+



توقيع: طه حسين



عندك أى سؤال عايز تسأله ليا؟
من هنا فى صفحتى وعلى الرحب والسعه

الصفحة الخاصه بـ : العضو / طه حسين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.battash.com
موضوعات منتدى شباب بطاش

من اجل سعادة حبيبته

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرفة المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 959
نقاط : 1534
تاريخ التسجيل : 09/03/2011
العمر : 25

مُساهمةموضوع: من اجل سعادة حبيبته   الجمعة أبريل 15, 2011 11:32 am

شىء جميل كتير التضحية بس مش للدرجة دى
حــــــــرام .. دا انا لو مكانها انتحــر
يا رب نلاقى حبايب كدآ همهم انهم يسعدونآ
حتى لو هيضحوا بكتير و يجوا على نفسهم
بس من غير موت


تسلم ايدك بجد موضوع تحفه


اضف الى جوجل+



توقيع: سمسم

لوكان قلبي يتكلم لنطق اسمك مرات ومرات
لتعلم انك الحبيب الي قلبي

ايها القريب من عيني
اطرق ابواب قلبي
حرك جفون عيني
اجعلني ولومنك قليلا
جهلت معنى الحب
بعيدا عنك


عايز تدردش معايا ؟
من هنا فى صفحتى وعلى الرحب والسعه
الصفحة الخاصه بـ : العضو / سمسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

من اجل سعادة حبيبته

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرفة المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 2840
نقاط : 5510
تاريخ التسجيل : 16/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: من اجل سعادة حبيبته   الجمعة أبريل 15, 2011 8:55 pm

اخي الغالي
صالح
ما اجمل الحب والتضحية
بس اعتقد زمن التضحية انتهى
اصبحت التضحية شعارات
سلمت وسلم اختيارك يا
صلوووووووح


اضف الى جوجل+



توقيع: جردينيا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتدى بطاش العامـ :: بطاش . .متفرقاتـ حرة-

Google