أهلا وسهلا بكم في منتدى شباب بطاش نتمنى لكم اجمل الاوقات برفقتنا وان ينال موقعنا اعجابكم ... طه حسين

الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
-------
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!
موضوعات ننصحك بقرائتها

شاطر| .
موضوعات منتدى شباب بطاش

خد النكته دي (نكت تجنن)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو ماسى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش

مُساهمةموضوع: خد النكته دي (نكت تجنن)   الثلاثاء مارس 08, 2011 9:13 pm

خد النكت دي بجد نكت تضحك موت

خد النكتة دى ...
واحد محشش راح يخطب واحده .. ابوها قاله:" انا عليا الشقة .." رد عليه وقاله :" وانا عليا البنات والبيره !"

خد النكتة دى ...
اربعه بلدياتنا بيلعبو علي الطريق السريع الي العربيه تخبطه مرتين يطلع بره

خد النكتة دى ...
مسطول راح يودع فلوسه في البنك لقاه مغلق قام دخل الفلوس من تحت الباب

خد النكتة دى ...
مرة واحد بيعدي الشارع مع صحابه خبطته عربية مات. نقوا واحد منهم عشان يقول لمراته فراح لها فتحت له الباب قال له: " جوزك ضيع كل فلوسه ع القمار" قالت له: " إلهي ينشل البعيييد!" قال لها: " و باع البيت" قالت له: " إلهي يبيعوا عنيه!" قال لها: " و اتجوز عليكي على فكرة" قال له: " إلهي يدخلوا عليا شايلينه" الراجل قال: " بس.. خشوا يا شباب..."

خد النكتة دى ...
فرختين مشيين الاولى معلقة بيضة على رقبتها .. فالتانية بتسالها اية البيضة دى؟ قالت دى صورتى و انا صغيرة

خد النكتة دى ...
مرة واحد بلدياتنا ركب تاكسى وقال للسواق عايز أروح كوكب تانى ، السواق وداه الصحرا ، الراجل بلدياتنا شاف وخلوق فضائى بلدياتنا قاله ايه اللى جابك هنا المخلوق الفضائى قاله و انت ايه اللى جابك هنا أنا حران من الشمس الراجل بلدياتنا قاله وأنا هريدى من الأرض

خد النكتة دى ...
صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجة خلصت يابوي قاله:من لفك في الشوارع طول النهار يابن الدزمة

خد النكتة دى ...
واحد ندل قعد لمده سنه يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه ولما وافقت رح قال لأبوها

خد النكتة دى ...
مرة واحد صعيدى بيدهن الحيطة.... قالوله طب حط جرنان تحتك... قال لهم : لا مش مهم انا كدا طايل

خد النكتة دى ...
فلخم وملخفن راحوا جنينه الحيوانات .... دخلوا عند الاسود والنمور هم الاتنين دخلوا راسهم في قفص الاسد وبيتفرجوا عليه وبينادوا عليه الحارس : يا بلدينا كده غلط .... طلع راسك بسرعه من القفص انت وهو ملخفن : جرى ايه يا عم ...... يعني احنا حناكله؟؟؟

خد النكتة دى ...
10 صعايده بيتعلموا ربط الكرافتة 6 ماتوا و 4 في حاله حرجه

خد النكتة دى ...
مره خمس صعايده داخلين امتحان فجالهم سوال ما هي عدد ارجل المعزه؟ كلهم قعد بقي يسالوا الدحيح بتاعهم مكنش بيرد عليهم بعد الامتحان بيسالوا انت مكنتش بترد ليه قالهم اصل المراقب كان جنبي معرفتش اطلع المعزه

خد النكتة دى ...
مرة واحد بخيل وابنه قاعدين بياكلو فا مراته جت فخبطت فقال ابنه قوم افتح لامك قال له: لا ماهى مراتك انته.. قال له دى امك أنتقال له دى مراتك أنت قال له دى امك انت قال له لا قال له طيب وراح منادى على مراته و قاللها انتى طالق وراح باصص لابنه وقال له قوم يا فالح افتح لامك بقى

خد النكتة دى ...
واحد صعيدى عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور

خد النكتة دى ...
واحد صعيدي راح امريكا لقى كل الشباب لابسين تشيرت مكتوب علية سفن اب كوكاكولا - بيبسي راح كتب على الجلابية عصير قصب

خد النكتة دى ...
مره واحد بلدياتنا اتجوز جه ابو العروسة قاله لو لقيتها بنت اضرب طلقتين فى الجو وفرحنا ولو لقيتها مش بنت اقتلها واغسل عارنا..اول يوم ضرب طلقتين وتانى يوم موتها

خد النكتة دى ...
مرة اثنين بلدياتنا في الجيش فالصول بيسأل الاول: ايه ده؟؛ قال له: البندجيه يافندم، قال له: بندجية ايه ياهريدي دي وطنك دي امك، فراح للعسكري التاني قال له: ايه دي؟، قال له: دي ام هريدي يا فندم.

خد النكتة دى ...
واحد صعيدي رجع من السفر لقى البيت مليان صراصير غير كالون البيت

خد النكتة دى ...
واحد بيقول لمراته عاوز النهاردة حاجة رومانسية قالتله يعني ايه رومانسية قاللها مش عارف بس احتياطي انقعي الرز

خد النكتة دى ...
واحد سوداني بيسأل واحد صاحبه هما ليه سموا السودان بالاسم ده؟ قاله عشان احنا سود قاله طب الحمد لله اننا مش بيض و الا كانوا سمونا ..... حاجة تانية

خد النكتة دى ...
اتنين بيحششو عند الهرم فواحد بيقول التاني تعرف ان الفراعنة قعدو سنين يبنو في الاهرامات التاني قالو يا راجل ليه كدةقالو كل ما يرصو حجرين يجي البوليس ياخدهم

خد النكتة دى ...
واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك جدا قالتله و انا بحب محمود جدا جدا قلها بس فيتراك ديه مربه قالتله و محمود ده عسل

خد النكتة دى ...
كان فيه بطة كل يوم تروح للبقال تقوله عندك سكر يقولها لأ اخر مرة قالها لو جيتي هنا تاني حأمسمر رجليكي المفرطحة دي في الأرض تاني يوم راحت قالتله عندك مسامير ؟ قالها لأ قالتله طب عندك سكر ؟؟

خد النكتة دى ...
مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحى وبيلعب .

خد النكتة دى ...
صعيدي بيعد بالانجليزي ... وان - توو - ثري - فور - فايف -استغفر الله ?

==========================

اضف الى جوجل+

توقيع: romantic

لا أحب التعــــالي ... لكن أمام من يُهيننــــي سيبقى

رأســي عالـــي ... وكلما أهنتني بنيت طابقاً في مملكة كبريـــآئي
... حتى ارتفعتُ فلم تَعُد ترى سوى خيـــالي .
.. فلا تحلم بتدميري ... فسيدفنُك إنهيـــآري ..
. فهذا ليس حطــــآمي بل جمرة من جمـــــرات بركــــاني ...!!
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صفحة 1 من اصل 1