أهلا وسهلا بكم في منتدى شباب بطاش نتمنى لكم اجمل الاوقات برفقتنا وان ينال موقعنا اعجابكم ... طه حسين










 
الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
-------
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!
موضوعات ننصحك بقرائتها

شاطر| .
موضوعات منتدى شباب بطاش

اضحك من الاقلب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو فضي
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 97
نقاط : 738
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 39

مُساهمةموضوع: اضحك من الاقلب   السبت سبتمبر 04, 2010 1:18 am







































@فيه مدرس قال لطالب أعرب كلمة
بعوضه قال الباء حرف جر وعوضه ولد عمي في الديرة

====================
@صعيدي شاف 100 جنيه جديدة في
الشارع ، بص يمين شمال ما شافش حد أخذها وحط بدلها واحده قديمه
=====================
@اثنين ساكنين في خيمة وراقدين على
ظهورهم بالليل
بص الأول للسما
وقال للثاني وش تشوف ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال هذا وش يدل علية ؟ قال الثاني
: ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في هالكون . قال الأول هذا يدل ان سقف خيمتنا انسرق
ياغبي
========================
@واحد ذكي كان مسافر لما رجع لقى بيته مليان صراير قام غير
قفل الباب
========================
@اثنين صعيده مسلحين مسكو صعيدي
قالوا له انته معانا والا مع التانيين ,قال انا معاكم ... قالوله طب احنا التانيين
بقه
========================
@سكران بسأل محشش عمرو دياب اخو
محمد فؤاد
........ رد عليه لا
يا اهبل تشابه اسماء
========================
@صعيدى حب يعمل ليلة حمرة ولع فى
الشقة النار
========================
@فى واحد هندى يبغى يقول انتم السابقون ونحن اللاحقون ....فقال انت
يروح وبعدين انا
يجى
========================
@واحد صعيدى قال لواحد صعيدى تانى
لو قلت اية اللى فى القفص دة هاديك منة منجيتين قالو لة جوافة
========================
@في واحد محشش صحي من النوم عطشااااان
راح فتح الثلاجه شاف الجلي يهتز قاله لا تخاف انا ابغى اشرب مويه
.
========================
@واحد محشش اتصل على ناس قال : هذا
بيت سعد؟ قالوا لا .. .قال لهم : اجل ليش تردون
========================
@في كلب ينبح اصابه انهيار عصبي ................لية؟؟؟ .كان ينبح على واحد مايسمع.
========================
@في واحد دخل سوبر ماركت سال البائع عندك سكر قال ايوة قال الله يشفيك
========================
واحد صعيدى راح السفاره الامريكيه علشان يسافر امريكا فقلوله انتا معاك لغه فقلهم
لغة اه وبتاع الحكايه كلها عملية فهلوه فسفروه فعدى من ادام مكان فيه فرح كبير قوى
فسال واحد خواجه فساله(هو فرح مين ده يا خواجه) فقله
.اى دونت نوه. فعدى تانى
بعدها بيوم فل
قى جنازه كبيره قوى فى نفس المكان فسال واحد خواجه (هو مين اللى مات) فقال له .اى دونت نوه.


فقال له لاحول ولا قوة الا بالله دكان لسه فرحه امبارح
========================
مره واحد صعيدي وقع من الطابق السابع ولما تجمع الناس حوله ساله واحد ايش في فقال
له والله ما ادري انا واصل الحين
========================
مره واحد مستعجل تجوز وحده مستعجله خلفو ولد مش فاضيلهم
========================
هندي ارسل رساله فاضيه لاهله في الهند ليه؟؟؟؟؟؟ زعلان مايكلمهم
========================
صعيدي انقفل على اصبعه الباب ...... الباب ورم















اضف الى جوجل+



توقيع: وليد


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

اضحك من الاقلب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو مميز
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 1360
نقاط : 2553
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اضحك من الاقلب   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 10:29 pm

هههههههههههههههههههههههههه


تسلم إيدك يا أستاذ وليد


بجد روعه

أيوه كده متبقاش تحرمنا من الحاجات الجميله دى


تقبل تحياتى / محمد الرفاعى

اضف الى جوجل+



توقيع: محمد الرفاعى


&&&&&&&&&&&&&



شكرا لأنك أحببتنى

ومن وجودك حرمتنى

وبمنتهى الرقة تركتنى

وبنفس الدقة ذبحتنى

وبحنان الحب سلوتنى

وأحببت غيرى لأننى

كان حبك كل ما أهمنى

شكرا لأنك أحببتنى

فهجرتنى فألمتنى

فقتلت قلبى بل قتلتنى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

اضحك من الاقلب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو مميز
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 465
نقاط : 1218
تاريخ التسجيل : 08/07/2010
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: اضحك من الاقلب   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 10:48 pm

اقتباس :
@صعيدي شاف 100 جنيه جديدة في
الشارع ، بص يمين شمال ما شافش حد أخذها وحط بدلها واحده قديمه

هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع

@اثنين صعيده مسلحين مسكو صعيدي
قالوا له انته معانا والا مع التانيين ,قال انا معاكم ... قالوله طب احنا التانيين
بقه

هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع


@صعيدى حب يعمل ليلة حمرة ولع فى
الشقة النار

هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع


@صعيدى قال لواحد صعيدى تانى
لو قلت اية اللى فى القفص دة هاديك منة منجيتين قالو لة جوافة

هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع

@صعيدى راح السفاره الامريكيه علشان يسافر امريكا فقلوله انتا معاك لغه فقلهم
لغة اه وبتاع الحكايه كلها عملية فهلوه فسفروه فعدى من ادام مكان فيه فرح كبير قوى
فسال واحد خواجه فساله(هو فرح مين ده يا خواجه) فقله .اى دونت نوه. فعدى تانى
بعدها بيوم فلقى جنازه كبيره قوى فى نفس المكان فسال واحد خواجه (هو مين اللى مات) فقال له .اى دونت نوه.

هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع


@صعيدي وقع من الطابق السابع ولما تجمع الناس حوله ساله واحد ايش في فقال
له والله ما ادري انا واصل الحين

هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع


@صعيدي انقفل على اصبعه الباب ...... الباب ورم

هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع

دا يا جماعة إهداء من أخونا وليد لكل صعايدة المنتدى

طبعا كل واحد عارف نفسه

ومش عايز افسر بقى

شكرا يا وليد على لاالموضوع القيم ده

اضف الى جوجل+



توقيع: Like_No_Other


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

اضحك من الاقلب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو ذهبى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 130
نقاط : 656
تاريخ التسجيل : 11/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: اضحك من الاقلب   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 11:03 pm


هههههههههههههههههههههههههههه

جامدين مووووووت

ميرسى اوى أخى وليد

واحب اقولكم خدوا بالكو من عيالكووووووو

انتوا كده خطيتوا الحدوووووووووود

مع الجماعه اياهم ربنا يسترها معاكم

انا عارفاهم كويس وشايفاهم كل واحد شايل بندجيه وبيسألوا عليكم

واكتر واحد الاخ الى بيضحك كده

اقتباس :
هع هع هع هع هع هع هع هع هع

لان ضحكتوا عاجباهم اوى

ابقوا اطمنوا عليه يا جماعه


اضف الى جوجل+



توقيع: ضى القمر






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

اضحك من الاقلب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو مميز
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 1360
نقاط : 2553
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اضحك من الاقلب   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 11:09 pm



خلى بالك من نفسك يا كبير


أنا مليش دعوه

المثل بيقول : الجرى نص المرجله


هههههههههههههههه

اضف الى جوجل+



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتدى بطاش العامـ :: بطاش . .متفرقاتـ حرة-

Google