أهلا وسهلا بكم في منتدى شباب بطاش نتمنى لكم اجمل الاوقات برفقتنا وان ينال موقعنا اعجابكم ... طه حسين










 
الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
-------
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!
موضوعات ننصحك بقرائتها

شاطر| .
موضوعات منتدى شباب بطاش

يعني أيه كوك زيرو !!!!‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 768
نقاط : 1848
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: يعني أيه كوك زيرو !!!!‏   الخميس مايو 27, 2010 11:08 am

يعني أية كوك زيرو !!!!

‎ ‎يعنى يقولك ان من اهم انجازات عصر ما بعد الثورة هى مجانية التعليم و اى اسرة فى مصر بتبيع اللى وراها و اللى قدامها علشان الدروس الخصوصية!!!!


يعنى يعملوا مؤتمر سنوى لأنجازات الحزب الوطني و الناس كلها عارفة ان مؤسسة رسالة هى اللى فاتحة بيت ناس كتييير قوى فى البلد!!!!


يعنى واحد محترم زى عمرو خالد قادر على التأثير فى الشباب ايجابيا ..نحاربه و نطرده برة مصر و نفرض حراسة مشددة لحماية منزل السفير الأسرائيلى!!!!!!


يعنى ابويا يسافر و يتغرب و يوفر شقة لولاده من فلوسه محدش دفعله فيها حاجة و يجى بطرس غالى يفرض عليها ضريبة عقارية.!!!!!!!!


يعنى حسنى مبارك يعمل سور لقتل اطفال غزه


ويطلع واحد يقولك البرادعى عميل لاسرائيل


يعنى وزير مالية عمل قانون الضرائب العقارية وقال هيدفع عن القصور بتاعته ويطلع يتعالج على نفقة الدولة


يعنى وزير صحة شريك فى كبرى مستشفيات البلد ( دار الفؤاد ) و مراته تتعالج على نفقة الدولة


يعنى ناس غلابة و مش لاقين الزلط حتى وعضو مجلس الشعب يطلب منهم ثلث قيمة قرار العلاج على نفقة الدولة رشوة عشان يتعلجوا على نفقة الدولة


يعني ندي الغاز لإسرائيل مدعم لعشرين سنه جايه و المصريين مش لاقيين أنبوبه بوتاجاز


يعني وزير الإسكان يبقي سمسار اراضي !


ووزير التعليم يبقي بلطجي قديم !


ووزير الصحه بيتعالج علي نفقة الدوله !


يعنى جمال مبارك يسرق فلوسنا واراضينا ويوزعها على اصحابه


و ييجى واحد يقولك اللى تعرفو احسن من اللى ما تعرفوش


يعنى كولا زيرو

و غاز زيرو

و مرتبات زيرو

و ضمير زيرو

و تنمية زيرو

و انتخابات زيرو

و صحة زيرو

و دقيق زيرو



يعنى تبقى واثق أيام اختيار الدولة المضيفة لكأس العالم 2010 ان مصر هاتخدها هاتخدها لأنعدام الامن فى جنوب أفريقيا و عدم
وجود بنية تحتية فى المغرب و فجاة تاخد صفر كبييير من لجنة الفيفا


يعنى يطلع واحد فى التلفزيون يقولك آه البرادعى عارفه عارفه دا حمدى غيث بتاع انا البرادعى يا رشدى و يبقى تامر حسنى و شعر صدرة من علامات الرجولة و لا حول و لا قوة الإ بالله


يعنى يبقى عندك ثلث أثار العالم فى مدينة واحدة بالأقصر و تلاقى دولة زى تونس عدد السائحين فيها اكتر من عندك


يعني تترشح في الانتخابات عن فئة ( العمال ) وتنجح فتعيش عيشة ( الملوك ).


.إنك تمنع التدخين جوه القطر علشان تحافظ علي أرواح الناس ويروح القطر بكل اللي فيه مخيش في قطر تاني.


يعنى يقول ورئيس الوزراء ان وجود الزبالة بالكثرة دي بيدل على الغنى الي عايش فية الشعب المصري


يعني تبقة نسبة التحرش الجنسي بالفتيات في الشارع المصري والمواصلات العامة 80% والحكومة تطالب بخلع النقاب !!!!


يعني لما الشعب ما يلقاش سكن ويروح يسكن في الجبل يقولوا عشوائيات


يعني لما الناس تتغرب ولما تيجي ترجع تركب عبارة تعدي بيها البحر والعبارة تغرق وحوالي 1500 واحد يموتوا .... يطلع التحقيق انهم ماتوا بنزلة برد عشان لما غرقوا ماكنوش عاملين حسابهم وماتقلوش هدومهم


يعنى قناة ال BBC فيها مذيعات محجبات و تلفزيون بلد الأزهر بيمنع ظهور المذيعات المحجبات!!!!!!!!!!!


يعني مصانع الحديد كانت بتبيع الطن ب2000 جنية ويجي بقدرة قادر احمد عز محتكر الحديد يبيعه ب8000 جنية تيجي الحكومة تعمله قانون تفصيل مخصوص لية عشان تحمية من بطش الناس


يعني يعملوا قانون ضرائب جديد على العقارات والشعب الي مش ناوي يدفع يموت نفسة عشان يجيب الاقرار ويتباع في السوق السودا كمان


لما وزير التربية والتعليم المسئول عن تخريب الثانوية العامة وتعديلها اكتر من مرة خلال 4 سنوات والغاء سنة 6 من الابتدائي يكون رئيس مجلس الشعب وممكن رئيس جمهورية كمان في حالة وفاة الرئيس


يعني قطرين بخيشو في بعض والي يتحاسب الكومسري وفي مقولة اخرى البقرة الي كانت واقفة على القضبان


يعنى تروح مستشفى حكومى وتجيب كل حاجة على حسابك ( قطن وشاش وأدوية ) ناقص كمان دكاترة وممرضين ووزير المالية وزوجة وزير الصحة بيتعالجوا بالملايين على نفقة الدولة


يعني يبقي عندك بحرين و نيل و قناة السويس و 11 بحيرة وبتستورد السمك من بره !


لما الدايرة الي فيها 2500 صوت مرشح للحزب الوطني ياخد لواحدة 13000 صوت


يعنى لما يكون المزارع مش عارف يزرع ارضه بالقمح علشان نحتاج امريكا ولما يزرعه ياخدوه ارخص من المستورد 3 مرات


لما يمنعونا من زراعة القطن الي بنتميز بية وبعد كده يروحو يبيعوا مصانع الغزل والنسيج لمستثمرين يهود يسرحوا العمالة ويقطعو الشركات ويبعوها اراضي على النيل


يعني الحكومة عليها ديون داخلية وخارجية تبلغ 991 مليار جنية يعني نصيب كل فرد في مصر سواء طفل او بالغ او رجل او امراءة 13 الف جنية


ما تيجوا نلم ديون مصر

يعني كلنا خايفين علي مستقبل مصر


واللي ماسكينها خايفين علي مستقبلهم هما


لما الموظف فى الحكومة بياخد 500 مرتب و يقولك مش عارف يعيش علشان الزيادة السكانية!!!!


لما يكون عندانا مجلس قومى للمرأة و اعلى معدلات طلاق فى الوطن العربى!!!!


لما يكون عندنا مجلس قومى لحقوق الانسان و اعلى معدلات اعتقالات و تعذيب فى اقسام الشرطة


لما وزير الاسكان الحرامى يبيع ملايين الامتار ببلاش للمستثمرين مخالفة لقوانين الدوله و المتر ب 3000 جنيه فى القاهره الجديده


و لما بيصرفوا ملايين الجنيهات على المهرجانات و المؤتمرات كل سنة و اول ما يحصل كارثة - كالزلزال او السيول - يقولك اتبرع للضحايا!!!!!


لما طلعت السادات قال بقينا على الهوا تترفع عنه الحصانة و يتسجن فى اقل من شهر و ممدوح اسماعيل صاحب العبارة يسافر من صالة كبار الزوار!!!!!


يعنى تيجى تشترى شقه فى اسكان مبارك لمحدودى الدخل تحسبها تلائها وائفه عليك بسعر السوبر لوكس


و لما يعملوا قانون مرور جديد و ضحايا حوادث الطرق سنويا اعلى من نسبة اللى ماتوا فى حرب اكتوبر!!!!

اضف الى جوجل+



توقيع: حامد مرعى



عدل سابقا من قبل حامد مرعى في الجمعة مايو 28, 2010 4:29 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

يعني أيه كوك زيرو !!!!‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

شخصية هامة
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 615
نقاط : 3350
تاريخ التسجيل : 02/08/2009
العمر : 48

مُساهمةموضوع: يعنى ايه كوك زيرو!!!!   الخميس مايو 27, 2010 12:41 pm

الله الله الله الله
اية الحلاوة دى
اية الروائع دى
تسلم تسلم
تسلم
هى دى مصر ياهبلة
وعجبى

اضف الى جوجل+



توقيع: عطية سالم



موقع واحة الحيران للعلاج بالقران

للتواصل مع أخوكم عطية سالم

atta_salem@yahoo.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

يعني أيه كوك زيرو !!!!‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو مميز
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 1360
نقاط : 2553
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه كوك زيرو !!!!‏   الخميس مايو 27, 2010 7:07 pm


تسلم يا عم حامد

بس انت كده يابنى ممكن تتاخد تحرى وهنجرى على اقسام البوليس

لو حد من المسئولين شاف كلامك ده هتروح ورا الشمس وهتاخدنا معاك فى الرجلين

استحمل يابنى هى دى الحكومه وهى دى مصر

وعلى رأى المثل " .............. "

موضوع متميز

تقبل تحياتى

اضف الى جوجل+



توقيع: محمد الرفاعى


&&&&&&&&&&&&&



شكرا لأنك أحببتنى

ومن وجودك حرمتنى

وبمنتهى الرقة تركتنى

وبنفس الدقة ذبحتنى

وبحنان الحب سلوتنى

وأحببت غيرى لأننى

كان حبك كل ما أهمنى

شكرا لأنك أحببتنى

فهجرتنى فألمتنى

فقتلت قلبى بل قتلتنى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

يعني أيه كوك زيرو !!!!‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 788
نقاط : 1972
تاريخ التسجيل : 02/06/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه كوك زيرو !!!!‏   الخميس مايو 27, 2010 7:57 pm

ايه الحلاوه دى ياعم حامد فينك من زمان

وبالنسه لمستر جاكو فى سؤال

اللى عايز يروح ورا الشمس يتكلم عن الحكومه

واللى عايز يروح ورا القمر

ياااااخد توك توك

إبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامة

اضف الى جوجل+



توقيع: صالح عطيه

يا من أحببتك دون ان أراك!!!


لقد ملكت قلبي وأغرقتني في هواك

...
وجعلتني لا أستطيع أن أحب سواك


فانا أعيش العمر علي أمل رؤياك


ولا أتمني شئ سوي لقياك


لتأخذني في أحضانك وتضمني بيداك <
.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

يعني أيه كوك زيرو !!!!‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 768
نقاط : 1848
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه كوك زيرو !!!!‏   الإثنين مايو 31, 2010 11:00 pm

الموضــــــوع منقـــــــــــــــــــــول وانا مش مسئول

إبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامة

قشطه !!


اضف الى جوجل+



توقيع: حامد مرعى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

يعني أيه كوك زيرو !!!!‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 532
نقاط : 1407
تاريخ التسجيل : 22/01/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه كوك زيرو !!!!‏   الإثنين مايو 31, 2010 11:38 pm

قشطه ياعم حامد


انت كده برااءه


تسلم يا باشا

اضف الى جوجل+



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتدى بطاش العامـ :: بطاش . .متفرقاتـ حرة-

Google