أهلا وسهلا بكم في منتدى شباب بطاش نتمنى لكم اجمل الاوقات برفقتنا وان ينال موقعنا اعجابكم ... طه حسين










 
الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
-------
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!
موضوعات ننصحك بقرائتها

شاطر| .
موضوعات منتدى شباب بطاش

على رأى المثل ( امثال كده وكده )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 768
نقاط : 1848
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: على رأى المثل ( امثال كده وكده )   السبت مايو 22, 2010 10:14 am

على رأى المثل ( امثال كده وكده )





Laughing

من طلب العلا يتفضل فى كابينه رقم واحد


اللى بيته من‏ إزاز ميغيرش هدومه فى الصالون


أكل العيش يحب الطعميه


ياداخل بين البصله وقشرتها حط قطرة علشان هادمع من‏ ريحتها


لاتبكى‏ على اللبن فى البسكوت


من خرج من داره مينساش يأخد المفتاح معاه


اطبخى ياجاريه الأنبوبه فاضيه يا سيدى‏


فاقد الشىء يدور عليه


اقلب القدره على فومها الفول يقع منها


تأتى الرياح محمله بالأتربة


اللى معاه قرش محيره يجيب‏ حمام ويحمره


‏قال‏ يامحشحشين يكفيكوا شر الكمين


‏اللى ياكل لوحده يشبع


اقطع عرق و حته بتلو


لو حبيبك عسل لازم تكون طحينة


اللى‏ يتلسع من الشوربه يتصل بالمطافى


وبكره ترجع ريما من عند خلتها فى‏ مارينا


اصوم اصوم وافطر على المدفع


القرش الأبيض بيعوم فى‏ البحر الأحمر


ضربوا الأعور على عينه قالهم كسرتوا النضاره


اللى ميشفش من الغربال يكشف نظر


‏ الباب اللى يجيجلك منه الريح شيله وركب قبنورى


المضطر‏ يركب التاكسى


‏ رب صدفة خير من ألف ليلة و ليلة


‏ اللى يخاف من‏ العفريت يعمل عبيط


‏ المركب اللى فيها رايسين يلعبوا طاولة


‏ اللى خدتوا الأرعه تخدو ام‏ الخلول


قالوا للحرامى أحلف قالهم وحياة قلبى وأفراحوا


اضف الى جوجل+



توقيع: حامد مرعى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

على رأى المثل ( امثال كده وكده )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 532
نقاط : 1407
تاريخ التسجيل : 22/01/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل ( امثال كده وكده )   السبت مايو 22, 2010 10:21 am

إبتسامةإبتسامة



تسلم ايدك بجد مستر حامد


رووووووووووووووووعه


ربنا يذيدك يا باشا

اضف الى جوجل+



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

على رأى المثل ( امثال كده وكده )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

عضو نشيط
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 51
نقاط : 557
تاريخ التسجيل : 11/05/2010
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل ( امثال كده وكده )   السبت مايو 22, 2010 10:39 am

إبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامةههه
بجد تسلم ايديك
بااااااااااااااااارفوا عليك والله
حلو جدااااااااااااااااااااا
احلى ابتسامه صباح
إبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامةإبتسامةه

اضف الى جوجل+



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موضوعات منتدى شباب بطاش

على رأى المثل ( امثال كده وكده )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
كاتب الموضوعرسالة

مشرف المنتدى
المعلومات العامة - منتدى شباب بطاش
عدد المساهمات : 788
نقاط : 1972
تاريخ التسجيل : 02/06/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل ( امثال كده وكده )   السبت مايو 22, 2010 8:58 pm


ماشى ياعم حامد امثال جميله

مع حااااااااااااامد مرعى مش هتبطل ضحك

اخوك /الفرعون الشقى



اضف الى جوجل+



توقيع: صالح عطيه

يا من أحببتك دون ان أراك!!!


لقد ملكت قلبي وأغرقتني في هواك

...
وجعلتني لا أستطيع أن أحب سواك


فانا أعيش العمر علي أمل رؤياك


ولا أتمني شئ سوي لقياك


لتأخذني في أحضانك وتضمني بيداك <
.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتدى بطاش العامـ :: بطاش . .متفرقاتـ حرة-

Google